Du kan finde svar på nedenstående her på siden.
|
Fandt du ikke det svar, du søgte? Kontakt da en af instruktørerne. Kontaktinfo findes her.
|
Fornyelse af abonnement
Når du tilmelder dig motionscenteret og betaler med dit betalingskort, bliver kortet tilmeldt automatisk betaling/fornyelse af abonnementet.
Du skal aktivt opsige dit abonnement, for at stoppe medlemskabet i motionscenteret. Find vejledning til opsigelse her
* Du tilmelder dig på hjemmesiden - Tryk her
* Du betaler første gang ved tilmeldingen.
* Du skal kun tilmelde dit kort en gang.
Når det gamle betalingskort udløber, skal du via Medlemslogin afmelde det gamle kort og tilmelde det nye. Ellers bliver beløbet ikke trukket, og dit abonnement således ikke fornyet.
Når du tilmelder dig motionscenteret og betaler med dit betalingskort, bliver kortet tilmeldt automatisk betaling/fornyelse af abonnementet.
Du skal aktivt opsige dit abonnement, for at stoppe medlemskabet i motionscenteret. Find vejledning til opsigelse her
* Du tilmelder dig på hjemmesiden - Tryk her
* Du betaler første gang ved tilmeldingen.
* Du skal kun tilmelde dit kort en gang.
Når det gamle betalingskort udløber, skal du via Medlemslogin afmelde det gamle kort og tilmelde det nye. Ellers bliver beløbet ikke trukket, og dit abonnement således ikke fornyet.
Udløbet betalingskort
Når det gamle betalingskort udløber, skal du via Medlemslogin afmelde det gamle kort og tilmelde det nye. Ellers bliver beløbet ikke trukket, og dit abonnement således ikke fornyet.
Du kan logge ind her - Tryk her
Når det gamle betalingskort udløber, skal du via Medlemslogin afmelde det gamle kort og tilmelde det nye. Ellers bliver beløbet ikke trukket, og dit abonnement således ikke fornyet.
Du kan logge ind her - Tryk her
Abonnement er ikke trukket, hvorfor ?
Der kan være flere faktorer der gør, at abonnementet ikke er trukket.
Mulighed 1:
Du har ikke tilmeldt dit betalingskort. For eksempel har du tidligere været tilmeldt og har betalt kontant for et abonnement.
Løsning: Du skal via Medlemslogin og tilmelde dit kort. se her: Betalingskort - Tilmeld
Derefter skal du via Medlemslogin forsøge ny betaling: Fejlet betaling (se afsnit længere nede på siden)
Mulighed 2:
Du har måske 2,3 eller flere profiler i Conventus. Du har før haft flere, og har haft tilmeldt dit kort, men ved sammenkædning af dubletter er den profil med betalingskort ikke valgt, så træk på betalingskortet fejler.
Forklaring: Du er gået på Medlemslogin, har tilmeldt dit kort, men med en anden/forkert profil, end den, som er i abonnement. Du er altså nu tilmeldt abonnement inde fra systemet- men med den forkerte profil dvs. en af dem uden betalingskort.
Løsning: Først efter ny sammenkædning, hvor profilen med betalingskort vælges, virker abonnement - Kontakt KIFs bestyrelse herom, da de bagved i systemet kan sammenkæde dine profiler - Se bestyrelse
Der kan være flere faktorer der gør, at abonnementet ikke er trukket.
Mulighed 1:
Du har ikke tilmeldt dit betalingskort. For eksempel har du tidligere været tilmeldt og har betalt kontant for et abonnement.
Løsning: Du skal via Medlemslogin og tilmelde dit kort. se her: Betalingskort - Tilmeld
Derefter skal du via Medlemslogin forsøge ny betaling: Fejlet betaling (se afsnit længere nede på siden)
Mulighed 2:
Du har måske 2,3 eller flere profiler i Conventus. Du har før haft flere, og har haft tilmeldt dit kort, men ved sammenkædning af dubletter er den profil med betalingskort ikke valgt, så træk på betalingskortet fejler.
Forklaring: Du er gået på Medlemslogin, har tilmeldt dit kort, men med en anden/forkert profil, end den, som er i abonnement. Du er altså nu tilmeldt abonnement inde fra systemet- men med den forkerte profil dvs. en af dem uden betalingskort.
Løsning: Først efter ny sammenkædning, hvor profilen med betalingskort vælges, virker abonnement - Kontakt KIFs bestyrelse herom, da de bagved i systemet kan sammenkæde dine profiler - Se bestyrelse
Fejlet betaling
Denne vejledning viser, hvordan du gennem Medlemslogin selv kan forsøge at betale en fejlet betaling til abonnement.
Fejlen kan opstå, hvis medlemmets betalingskort er udløbet og dette kort ikke er blevet afmeldt og et nyt tilmeldt i Conventus.
OBS: Kan kun forsøges de første 14 dage efter, at fakturaen er dannet og forsøgt betalt første gang af systemet. Herefter skal du have fat i en administrator af systemet
1. Log på Medlemslogin - Tryk her
2. Vælg menupunktet "Økonomi" øverst i venstre side.
3. Vælg menupunktet Betalingskort > Betalinger i menuen til venstre.
4. Vælg fanebladet "Afbrudte".
5. Tryk på "Forsøg igen" ud for abonnementet. (Dette kan kun forsøges de første 14 dage, efter at fakturaen er dannet og forsøgt betalt første gang af systemet.
OBS: Hvis du ikke har tilmeldt et kort - gør følgende:
* Gå til Økonomi > Betalingskort > Kortoplysninger
* Tryk Tilmeld for at tilmelde betalingskort.
VIGTIGT: Gå herefter tilbage til pkt. 3 i vejledningen og foretag betaling.
Denne vejledning viser, hvordan du gennem Medlemslogin selv kan forsøge at betale en fejlet betaling til abonnement.
Fejlen kan opstå, hvis medlemmets betalingskort er udløbet og dette kort ikke er blevet afmeldt og et nyt tilmeldt i Conventus.
OBS: Kan kun forsøges de første 14 dage efter, at fakturaen er dannet og forsøgt betalt første gang af systemet. Herefter skal du have fat i en administrator af systemet
1. Log på Medlemslogin - Tryk her
2. Vælg menupunktet "Økonomi" øverst i venstre side.
3. Vælg menupunktet Betalingskort > Betalinger i menuen til venstre.
4. Vælg fanebladet "Afbrudte".
5. Tryk på "Forsøg igen" ud for abonnementet. (Dette kan kun forsøges de første 14 dage, efter at fakturaen er dannet og forsøgt betalt første gang af systemet.
OBS: Hvis du ikke har tilmeldt et kort - gør følgende:
* Gå til Økonomi > Betalingskort > Kortoplysninger
* Tryk Tilmeld for at tilmelde betalingskort.
VIGTIGT: Gå herefter tilbage til pkt. 3 i vejledningen og foretag betaling.
Hvorfor virker mit betalingskort ikke?
Der kan være flere årsager til at kortet afvises:
- Hvis det er et Visa Debit, og der ikke er dækning, eller der er reserveret så meget, at kontoen vil gå i overtræk, afvises betalingen.
- Banken kan have stillet faciliteter til kundens rådighed, så den kan blokere for internet handel - både for danske såvel som udenlandske betalinger.
- Den månedlige grænse (seneste 30 dage) for kortforbrug kan være overskredet.
Du skal gå til din egen bank, for at de kan undersøge den eksakte årsag.
Der kan være flere årsager til at kortet afvises:
- Hvis det er et Visa Debit, og der ikke er dækning, eller der er reserveret så meget, at kontoen vil gå i overtræk, afvises betalingen.
- Banken kan have stillet faciliteter til kundens rådighed, så den kan blokere for internet handel - både for danske såvel som udenlandske betalinger.
- Den månedlige grænse (seneste 30 dage) for kortforbrug kan være overskredet.
Du skal gå til din egen bank, for at de kan undersøge den eksakte årsag.